Västra Svedengatan 7, Linköping

Synsam Recycling Outlet Linköping

Varmt välkommen till Synsam Recycling Outlet Linköping!

I i-Huset Tornby på Västra Svedengatan 7 hittar du vår välsorterade butik med tusentals välkända märkesbågar och solglasögon till outlet priser. Butiken har tre olika avdelningar: Second hand, Circular Collection och Outlet. Second hand avdelningen består av glasögon som Synsams abonnemangskunder årligen byter in. Glasögonen rengörs och justeras för att kunna användas av nya kunder. På avdelningen Circular Collection hittar du exklusiva kollektioner med glasögon som har skapats av återvunnet material. På avdelningen Outlet hittar du tidigare kollektioner av märkesbågar och solglasögon.

Våra legitimerade optiker hjälper dig med olika sorters synundersökningar och erbjuder glasögon, linser och tillbehör. Vi välkomnar både dig som ska skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Undersök din syn hos någon av våra optiker

Du hittar legitimerade optiker hos oss på Synsam Recycling Outlet Linköping, som kan utföra ett flertal olika syntest för att hjälpa dig. Det kan vara aktuellt:

• Om du har svårt att se på olika avstånd
  • Ifall du besväras av återkommande huvudvärk
  • Ifall du ofta upplever problem med trötta ögon
  • Om du vill skaffa linser
  • Om du vill skaffa glasögon
  • Ifall du ska ta körkort

Vi ser till att du får rätt hjälp utifrån just dina problem - både unga och gamla är välkomna!

Skaffa glasögon enkelt hos oss på Synsam Recycling Outlet Linköping

Hos oss kan du:

• hitta bågar från ett stort antal märken
  • hitta solglasögon, linsvätska samt olika tillbehör
  • hyra dina glasögon genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle

Du kan känna dig trygg hos oss

Mycket kan hända under ett år och därför erbjuder vi dig stöd även efter att du gått hem med dina nya glasögon. Om dina glasögon skadas inom de första 365 dagarna reparerar vi eller ersätter dem utan någon extra kostnad. Skulle du uppleva att din syn försämrats under det första året är du dessutom välkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri synundersökning.

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Recycling Outlet Linköping på Västra Svedengatan 7 redan i dag!

Informationen uppdaterades 15:53 - 7 dec, 2022

Lördag - Söndag:10:00 - 18:00