Din Tandhygienist i Köping AB, Privata tandläkare

Din Tandhygienist i Köping AB, Privata tandläkare

, Köping

Stora gatan 12, Köping, 73130

Öppet fredag från 08:00

Välkommen till Din Tandhygienist i Köping! "För mig är det viktigt att Du får en professionell behandling i en lugn och trygg miljö." Din Tandhygienist i Köping erbjuder undersökning, professionell tandrengöring, fluorbehandling, tandblekning, fastsättning av tandsmycken m.m.
Behandlingar Professionell tandrengöring med borttagning av tandsten och missfärgningar Förebyggande tandvård med information och instruktion Polering Olika fluorbehandlingar Tandblekning Fastsättning av tandsmycken Jag undersöker din mun och dina tänder och kontrollerar om det finns karies (hål) eller problem med tändernas fäste. Det gör jag bl.a. genom att mäta tandfickor, kontrollera om det finns gingivit (tandköttsinflammation) eller parodontit (tandlossning). Jag använder digital röntgen. Hos mig får du lära dig hur du ska sköta om dina tänder på bästa sätt. Jag hjälper dig att prova ut vad som passar dig, för att du ska få en ren och fräsch mun. Din Tandhygienist jobbar i nära samarbete med specialistklinik och skriver remiss när så behövs. Tandvårdsbidrag Hos Din Tandhygienist i Köping kan du utnyttja ditt Tandvårdsbidrag från Försäkringskassan. Nytt bidrag erhålles den 1 juli varje år och kan sparas i maximalt två år. Beloppet beror på din ålder: 23-29 år 600 kr/år 30-64 år 300 kr/år Från 65 å

Informationen uppdaterades 08:29 - 1 mar, 2024

Akut tandvård - för dig över 23 år