Kliniken anses av många ha trevlig och välkomnande personal samt en familjär atmosfär. Vissa tycker att tillgängligheten och möjligheten till drop-in är bra. Dock finns det återkommande kritik mot otrevligt bemötande från vissa sjuksköterskor och att kontakt via app kan vara besvärlig. Det förekommer också längre väntetider för tidbokning samt brister i organisationen enligt några användare.
Många tycker
Trevlig och välkomnande personal
Otrevlig attityd hos vissa sjuksköterskor
Kontakt via app fungerar dåligt
Några tycker
Personlig och familjär atmosfär
Tillgänglighet och drop-in
Lång väntetid för tidbokning
Enstaka tycker
God service även vid hög arbetsbelastning
Brister i organisation och bemötande
Särskilt lämplig för
barn, allmän vård
*Sammanfattat från Hitta (4) & Google (27).
Omdömen från patienter
Inga omdömen ännu. Bli den första att berätta om din upplevelse!
Kliniken anses av många ha trevlig och välkomnande personal samt en familjär atmosfär. Vissa tycker att tillgängligheten och möjligheten till drop-in är bra. Dock finns det återkommande kritik mot otrevligt bemötande från vissa sjuksköterskor och att kontakt via app kan vara besvärlig. Det förekommer också längre väntetider för tidbokning samt brister i organisationen enligt några användare.
Många tycker
Trevlig och välkomnande personal
Otrevlig attityd hos vissa sjuksköterskor
Kontakt via app fungerar dåligt
Några tycker
Personlig och familjär atmosfär
Tillgänglighet och drop-in
Lång väntetid för tidbokning
Enstaka tycker
God service även vid hög arbetsbelastning
Brister i organisation och bemötande
Särskilt lämplig för
barn, allmän vård
*Sammanfattat från Hitta (4) & Google (27).
Omdömen från patienter
Inga omdömen ännu. Bli den första att berätta om din upplevelse!