GesÀllvÀgen 1, Birsta City, Sundsvall

Öppet mĂ„ndag frĂ„n 10:00

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 799 kr

VÀlkommen till oss pÄ Synsam Sundsvall Birsta!

Vi finns i Birsta City i Sundsvall och kan hjÀlpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Hos oss fÄr du trÀffa legitimerade optiker som kan utföra olika typer av synundersökningar och hitta rÀtt lösning för just dig. Vi har ett stort sortiment frÄn vÀlkÀnda mÀrken och kan bÄde hjÀlpa dig som ska skaffa glasögon för första gÄngen och dig som bara vill uppdatera din stil.

Ta hjÀlp av vÄra optiker

Hos Synsam Sundsvall Birsta hittar du legitimerade optiker med lÄng erfarenhet, som kan hjÀlpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan gÀlla för olika situationer, till exempel:

• Du har svĂ„rt att se pĂ„ olika avstĂ„nd
  • Du besvĂ€ras av Ă„terkommande huvudvĂ€rk
  • Du upplever ofta problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Vi ser till att du fÄr rÀtt hjÀlp utifrÄn dina förutsÀttningar. Alla Àr vÀlkomna, bÄde unga och gamla!

Skaffa glasögon hos Synsam Sundsvall Birsta

Vi pÄ Synsam erbjuder ett stort utbud av glasögonbÄgar frÄn olika mÀrken. KÀnner du dig osÀker pÄ vad som passar just dig finns vÄra rÄdgivare alltid pÄ plats för att hjÀlpa dig. Om du inte vill köpa dina glasögon erbjuder vi ocksÄ möjligheten att hyra dem, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Vi har naturligtvis ocksÄ solglasögon, linsvÀtska och massor med andra tillbehör i vÄr butik.

Synsam följer upp under det första Äret

Det kan hÀnda mycket pÄ ett Är! Vi finns dÄ som ett stöd för dig, Àven efter att vi undersökt dig och du fÄtt dina glasögon eller linser. Om de skulle de gÄ sönder inom de första 365 dagarna tÀcks du av vÄr kostnadsfria olycksgaranti. I sÄ fall reparerar vi eller byter ut dem Ät dig. Skulle du upptÀcka att du fÄr ytterligare försÀmrad syn inom det första Äret fÄr du sjÀlvklart komma tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan nÄgon extra kostnad.

Boka en tid hos oss pÄ Synsam Sundsvall Birsta!

Informationen uppdaterades 11:56 - 29 sep, 2022

Omdömen frÄn patienter

Baserat pÄ 2 omdömen

17 dec, 2021

KĂ€nns tryggt,supertrevlig personal med stor kunskap.

16 feb, 2021

MĂ„ndag - Fredag:10:00 - 20:00