null

Öppet i morgon frĂ„n 10:00

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 799 kr

VĂ€lkommen till Synsam Stockholm Gallerian!

I vÄr vÀlsorterade butik pÄ Hamngatan 37 i Gallerian i Stockholm kan du fÄ hjÀlp med allt frÄn olika sorters synundersökningar till bÄgar, glasögon, eller linser. VÄra legitimerade optiker hjÀlper bÄde dig som behöver skaffa glasögon för första gÄngen och dig som haft glasögon ett tag och exempelvis vill byta dina bÄgar.

VÄra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Stockholm Gallerian hittar du legitimerade optiker med lÄng erfarenhet, som kan hjÀlpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Har svĂ„rt att se pĂ„ olika avstĂ„nd
  • BesvĂ€ras av Ă„terkommande huvudvĂ€rk
  • Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ska ta körkort

Vi vÀlkomnar bÄde unga och gamla, och ser till att du fÄ rÀtt hjÀlp utifrÄn just dina problem.

Synsam Stockholm Gallerian hittar rÀtt glasögon för dig

Behöver du glasögon? Hos oss pĂ„ Synsam hittar du ett stort utbud glasögonbĂ„gar frĂ„n vĂ€lkĂ€nda mĂ€rken. Är du inte helt sĂ€ker pĂ„ vad du vill ha kan vĂ„ra duktiga rĂ„dgivare hjĂ€lpa dig att hitta rĂ€tt par för just dig. Vi erbjuder ocksĂ„ möjligheten att hyra glasögon, genom vĂ„rt abonnemang Synsam Lifestyle. Behöver du solglasögon, linsvĂ€tska eller andra tillbehör kan vi naturligtvis hjĂ€lpa dig med det ocksĂ„!

Vi hjÀlper dig med uppföljning

Vi pÄ Synsam erbjuder dig stöd och uppföljning, Àven efter att du fÄtt dina glasögon eller linser. Mycket kan hÀnda under ett Är, sÄ skulle dina glasögon gÄ sönder under de första 365 dagarna reparerar vi eller byter ut dem Ät dig, utan extra kostnad. Skulle du mÀrka att din syn försÀmrats ytterligare inom det första Äret tar vi naturligtvis emot dig för en ny synundersökning, helt kostnadsfritt.

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Stockholm Gallerian pÄ Hamngatan 37 redan idag!

Informationen uppdaterades 11:36 - 29 sep, 2022

Omdömen frÄn patienter

Baserat pÄ 2 omdömen

28 apr, 2021

Allt gick snabbt och smidigt!

29 apr, 2020

MĂ„ndag - Fredag:10:00 - 20:00