Dagvård Öron näsa hals Huddinge, Karolinska Universitetssjukhuset

Dagvård Öron näsa hals Huddinge, Karolinska Universitetssjukhuset

, Huddinge

Hälsovägen 13,B84,Huddinge, 14186

Öppet fredag från 07:00

Här vårdar vi både barn och vuxna som skall opereras för sjukdomar i öron, luftvägar, hals, talorganet, näsa- bihålor och övre delen av matsmältningskanalen. Som patient kommer man till avdelningen för en planerad operation eller via vår akutmottagning.
Flertalet av de operationer som genomförs, kan utföras i dagkirurgi, vilket innebär att Du som patient kommer att gå hem samma dag som du har opererats. Du kommer att vid inskrivningssamtalet bli informerad om just Din operation kommer att bli en dagkirurgisk operation eller om du behöver stanna kvar över natten.

Informationen uppdaterades 11:53 - 8 jan, 2024

6 dec, 2022

Exemplariskt mottagande - vilket proffsigt team

13 sep, 2022

Stort TACK till all personal på B84 för en fin upplevelse i samband med min operation fredag 9 september 2022. Ni ingav trygghet genom er förståelse och omtänksamhet. Killen som körde mig till operation sade: "Vi ses se`n", vilket gjorde mig helt lugn! Upplevde bra organisering: "från A till B" och snabba svar på ringningar. Dessutom god mat! Kram till alla proffs, ni är värda er vikt i guld!

1 sep, 2022

Stort tack till all personal på avd B84 m fl. Ni är så coola och jag kände mig väldigt fint omhändertagen i samband med min operation 29 aug.

Öron-, näs- och halssjukvård