Gustavsbergs vårdcentral har generellt sett en vänlig och professionell personal, uppskattad av många för sitt medkännande bemötande och möjligheter till hälsodiskussioner. Dock tar många upp problem med lång väntetid, och några har upplevt mindre bra bemötanden och hantering av akutbookningar. Några har också rapporterat fel i journaler vilket kan skapa missförstånd. Sammanfattningsvis är det en vårdcentral med både styrkor och områden som kan förbättras.
Många tycker
Vänlig personal
Medkännande svar
Bra diskussioner om hälsa
Stöd vid oro
Lång väntetid
Några tycker
Nedvärderande bemötande
Enstaka tycker
Fel i journalen
Särskilt lämplig för
Vuxna, rådgivning om hälsa, känslomässigt stöd
*Sammanfattat från Nationell patientenkät (205) & Google (5).
Omdömen från patienter
1
/5
1 omdöme
Vårdkvalitet
Tillgänglighet
Lokal och hygien
Information
1
•
Maggan G.
19 jun, 2023
Fruktansvärt otrevlig personal i receptionen, ingen hjälpsamhet eller välvilja, konstigt att ha den kvinnan som första kontakt vid en vårdinrättning som har människor och omsorg som fokus.