Barnavårdscentralen vårdcentralen Verkstaden Arvika

Barnavårdscentralen vårdcentralen Verkstaden Arvika

, Arvika

Fabriksgatan 5, Arvika, 67132

Från och med den 4 mars har vi telefontid måndag – fredag mellan klockan 10:00-10:30. BVC-sköterskorna har inte telefontid alla dagar utan det är olika. Under "Om oss"kan ni se vilka dagar de har telefontid.

Till oss kan du vända dig med frågor om ditt barns hälsa och utveckling. Vi arbetar med förebyggande hälsovård för barn 0-6 år. Vi erbjuder stöd och information om till exempel amning, kost, vaccinationer, sömn, språkutveckling, syn, hörsel, egenvård och barnsäkerhet. Vi arbetar med tidsbokade mottagningar, kontakta oss gärna och boka en tid.
Telefontid: 10:00-10:30 enligt nedanstående: Anita Alfredsson, 010-831 27 08 Jämn vecka: tisdag, torsdag Ojämn vecka: måndag, tisdag, torsdag Emma Karlsson Blidh, 010-831 27 06 måndag, tisdag, onsdag, fredag Emma Sjökvist, 010-831 27 07 Jämn vecka: måndag, tisdag, torsdag Ojämn vecka: måndag, tisdag, torsdag, fredag Hanna Ljunggren, 010-831 27 20 Jämn vecka: måndag, tisdag, onsdag, fredag Ojämn vecka: måndag, tisdag, fredag Lena Lindgren, 010-831 27 05 måndag, tisdag, torsdag Åsa Halvarsson, 010-831 27 21 Jämn vecka: måndag, tisdag, onsdag, fredag Ojämn vecka: måndag, tisdag, fredag Växeltelefon, 010-831 50 00 Enhetschef Annica Fors, 010-831 25 96

Informationen uppdaterades 10:38 - 7 mar, 2024

Barnhälsovård/BVC