BVC Nötkärnan Bergsjön Vårdcentral och BVC - Vården
BVC Nötkärnan Bergsjön Vårdcentral och BVC
BVC barnavårdscentral
Östra Bergsjön
Hur upplevs mottagningen?
Vänlig och lyhörd personal
Långa väntetider
Problem med bokningssystemet
Fint och rent mottagning
Om BVC Nötkärnan Bergsjön Vårdcentral och BVC
BHV verksamhet i enlighet med Västra Götaland regionens riktlinjer. Familjecentralen Bergsjön är en mötesplats i Bergsjön för alla småbarnsfamiljer och blivande föräldrar i Göteborg. Vi erbjuder hembesök till alla föräldrar med nyfödda barn. Vårt mål är att främja en god hälsa hos barn och föräldrar genom att finnas tillgänglig som mötesplats, stärka det sociala nätverket runt barnfamiljer, skapa arbetsformer där barn och föräldrar är delaktiga, erbjuda information, kunskap, rådgivning och stöd, enskilt och i grupp. I Familjecentralen Bergsjön ingår Barnmorskemottagning, BVC och Öppen förskola med pedagog och föräldrastödjare. Vi samarbetar med psykologer, dietister, sjukgymnaster, barnmottagningen, logopeder, förskolor och skolor i området. BVC ligger på Rymdtorget 8, i Familjecentralen Bergsjön.
Driver du denna mottagning?
Helhetsintryck
Baserat på 44 textrecensioner*
Kliniken har fått beröm för vänlig och tillmötesgående personal samt för rena och trevliga lokaler. Vissa patienter har även uppskattat blodprovstagningen. Däremot har många recensenter klagat på långa väntetider och ett ineffektivt bokningssystem. Några patienter har haft negativa upplevelser med vissa läkare och har sett brister i lokalens skick. Generellt har åsikterna varit blandade med både positiva och negativa kommentarer.
Många tycker
Vänlig och lyhörd personal
Långa väntetider
Problem med bokningssystemet
Några tycker
Fint och rent mottagning
Bra blodprovstagning
Enstaka tycker
Receptionen ger bra stöd
Vissa läkare lyssnar inte
Brister i lokalens skick
Särskilt lämplig för
barn, rutinbesök, vaccinationer
*Sammanfattat från Google (44).
Omdömen från patienter
Inga omdömen ännu. Bli den första att berätta om din upplevelse!
Kliniken har fått beröm för vänlig och tillmötesgående personal samt för rena och trevliga lokaler. Vissa patienter har även uppskattat blodprovstagningen. Däremot har många recensenter klagat på långa väntetider och ett ineffektivt bokningssystem. Några patienter har haft negativa upplevelser med vissa läkare och har sett brister i lokalens skick. Generellt har åsikterna varit blandade med både positiva och negativa kommentarer.
Många tycker
Vänlig och lyhörd personal
Långa väntetider
Problem med bokningssystemet
Några tycker
Fint och rent mottagning
Bra blodprovstagning
Enstaka tycker
Receptionen ger bra stöd
Vissa läkare lyssnar inte
Brister i lokalens skick
Särskilt lämplig för
barn, rutinbesök, vaccinationer
*Sammanfattat från Google (44).
Omdömen från patienter
Inga omdömen ännu. Bli den första att berätta om din upplevelse!