Capio Gastro Center Stockholm. endoskopi, Östermalm - Vården
Capio Gastro Center Stockholm. endoskopi, Östermalm
Endoskopiverksamhet
Östermalm
Hur upplevs mottagningen?
Mycket kompetent personal
Professionella läkare
Vänligt bemötande
Rena och välskötta lokaler
Om Capio Gastro Center Stockholm. endoskopi, Östermalm
Välkommen till Stockholm Gastro Center
Vi är en av de största specialistklinikerna inom området i Sverige med verksamhet inom medicinsk gastroenterologi och endoskopi som utför gastroskopi- och koloskopiundersökningar och även utreder och behandlar patienter med inflammatoriska tarmsjukdomar. Vi vill erbjuda patienter med mag- och tarmbesvär vård med mycket hög kvalitet och tillgänglighet, där personal har lång erfarenhet av endoskopisk och gastroenterologisk vård. Stockholm Gastro Center ingår i GHP - koncernen vars affärsidé är Kvalitet genom specialisering. Mer information på vår webbplats.
Driver du denna mottagning?
Helhetsintryck
Baserat på 20 textrecensioner*
Stockholm Gastro Center på Östermalm får oftast höga betyg för sin kompetenta personal och professionella läkare, med ett vänligt bemötande som värmer patienterna. Lokalerna beskrivs som rena och välskötta, och flera upplever en lugnande atmosfär under sina besök. Dock har några rapporterat brister som känslor av att inte bli trodd och löpande bandkänsla. Trots vissa negativa erfarenheter, rekommenderar många kliniken varmt för deras gedigna undersökningar och expertis.
Många tycker
Mycket kompetent personal
Professionella läkare
Vänligt bemötande
Rena och välskötta lokaler
Några tycker
Brist på smärtstillande
Känsla av att inte bli trodd
Löpande bandkänsla
Enstaka tycker
Grundlig undersökning (flera)
Lugn och trygg atmosfär (flera)
Otrevlig sköterska
Särskilt lämplig för
Vuxna, gastroenterologi, endoskopi
*Sammanfattat från Google (20).
Omdömen från patienter
Inga omdömen ännu. Bli den första att berätta om din upplevelse!
Stockholm Gastro Center på Östermalm får oftast höga betyg för sin kompetenta personal och professionella läkare, med ett vänligt bemötande som värmer patienterna. Lokalerna beskrivs som rena och välskötta, och flera upplever en lugnande atmosfär under sina besök. Dock har några rapporterat brister som känslor av att inte bli trodd och löpande bandkänsla. Trots vissa negativa erfarenheter, rekommenderar många kliniken varmt för deras gedigna undersökningar och expertis.
Många tycker
Mycket kompetent personal
Professionella läkare
Vänligt bemötande
Rena och välskötta lokaler
Några tycker
Brist på smärtstillande
Känsla av att inte bli trodd
Löpande bandkänsla
Enstaka tycker
Grundlig undersökning (flera)
Lugn och trygg atmosfär (flera)
Otrevlig sköterska
Särskilt lämplig för
Vuxna, gastroenterologi, endoskopi
*Sammanfattat från Google (20).
Omdömen från patienter
Inga omdömen ännu. Bli den första att berätta om din upplevelse!