Storgatan 27, Östersund - Visa på karta

Logo Synsam Östersund

Om Synsam Östersund

Varmt välkommen till Synsam Östersund!

Hos Synsam på Storgatan 27 i Östersund hittar du vår välsorterade butik. Ta hjälp av våra legitimerade optiker för att boka olika sorters synundersökningar. Hos oss hittar du glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och vi hjälper dig om du behöver skaffa glasögon för första gången, eller om du helt enkelt bara vill uppdatera din stil.

Undersök din syn hos oss

Våra optiker på Synsam Östersund är legitimerade och erfarna, så du kan känna dig trygg hos oss när du vill undersöka din syn. Det kan vara aktuellt om du upplever någon/några av dessa situationer, där du:

• Ofta har trötta ögon
  • Vill skaffa glasögon och/eller linser

För oss är det viktigt att vi hjälper dig utifrån dina förutsättningar och behov. Alla är välkomna, unga som gamla!

Glasögon hos Synsam Östersund

Hos Synsam kan du köpa bågar från ett stort antal märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra dina glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Utöver det hittar du solglasögon, linsvätska och massor med tillbehör i vår butik.

Uppföljning det första året

Mycket kan hända på ett år och hos Synsam finns vi som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Om du märker att du fått ytterligare försämrad syn inom det första året är du naturligtvis också välkommen tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Varmt välkommen att boka en tid hos Synsam Östersund på Storgatan 27!

Informationen uppdaterades 04 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Östersund

Synundersökning hos Synsam Östersund

Skaffa glasögon hos Synsam Östersund

Vi hjälper dig att skaffa nya glasögon. Välkommen till Synsam Östersund! Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon Upplever du ...

Karta - Storgatan 27, Östersund

Synsam Östersund