StureDental

Sturegatan 16, Stockholm

StureDental

I nyrenoverade lokaler på Sturegatan 16 hittar du StureDental. Vi har över 20 års erfarenhet inom tandvård och erbjuder dig hög kvalitet, vänligt bemötande och moderna metoder.

Patienten i fokus

Hos oss står du som patient i fokus. Vi vill att du ska känna dig nöjd och trygg med oss och strävar alltid efter att ge dig tandvård av högsta kvalitet. Vi finns till för dig och ser alltid till ditt bästa.

Hos oss kan du få hjälp på svenska, engelska och arabiska.

Det här kan vi hjälpa dig med:

• Allmäntandvård
  • Invisalign
  • Tandblekning
  • Estetisk tandvård

Våra specialerbjudanden

• Nya kunder får just nu 50 % rabatt på tandläkarundersökning, inklusive fyra röntgenbilder.
  • Tandblekning kostar 1900 kr under hela hösten.
  • Studenterbjudande: Vi erbjuder alla studenter 15 % rabatt på alla våra behandlingar.

Varmt välkommen till oss på StureDental!

Informationen uppdaterades 13:53 - 19 apr, 2023

Wael Ghabro

Marie Kass Ghabro

7 feb, 2024

17 nov, 2021

Hej vill bara tacka för ett superbra bemötande igår hos er🙏 var livrädd innan men känns som att ni med eran professionalism och ödmjuka sätt hjälpte mig att komma över min rädsla, så ett stort stort Tack till er båda ni är fantastiska🙏

30 sep, 2021

Från att under många år ha varit riktigt rädd för "tandläkare & tandhygienister" har jag efter att träffat dessa fantastiska personer fått bort mycket av mig skräck. Tack till er båda.

30 sep, 2021

Alltid det bästa bemötandet man kan få! Möts av vänlighet och trygghet som gör det mycket enklare för mig som patient att lägga med ned i tandläkarstolen. Ni är bäst!

30 sep, 2021

Jag rekommenderar StureDental STARKT. framförallt för att det är otroligt kunniga, professionella och viktigast av allt, Pålitliga tandläkare & tandsköterska. Jättefin lokal och fint välkomnande. Man känner sig som hemma och rätt behandling för ens besvär!