Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center

Narvavägen 30, Stockholm - Visa på karta

Logo Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center

Om Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center har funnits i ljusa och fräscha lokaler vid Karlaplan sedan år 2011. Vi ar specialiserade inom åderbråck och erbjuder smidig, säker och skonsam åderbråcksbehandling.

Vård med kundfokus

Vi som arbetar på mottagningen är erfaren personal som alltid har dig som kund i fokus. För oss är det viktigt att du känner dig trygg och att du alltid får det bästa resultatet som möjligt.

Frikort och remiss

Ditt första besök hos oss kostar endast 350 kr eller är gratis om du har frikort. Vi tar även mot remisser från din husläkare.

Vi på Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center har vårdavtal med Stockholms Läns Landsting och samarbetar även med övriga kommuner och landsting i Sverige.

Välkommen till Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center!

Informationen uppdaterades 02 oktober 2019 av Vården.se

Behandlingar hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center

Åderbråcksoperation hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Stockholm

Vi på Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center kan behandla åderbråck med moderna metoder. Vi använder de tre huvudteknikerna endovenös ...

Behandling av ådernät hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Stockholm

Ådernät är spindelliknande blodkärl i hudens yttersta lager som är vanligt förekommande på benen. Ådernät finns hos ca 85 procent av befolkn...

Ytliga ådror på händer och dekolletage hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Stockholm

Om du besväras av ytliga ådror på händer och dekolletage kan du få hjälp med behandling hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center. ...

Alexandra Leiderby

Leg. Läkare, Kärl- och allmänkirurg, Forskare

Marianne Thor

Leg. Läkare, Kärl- och allmänkirurg

Jacob Eriksson

Leg. läkare, kärl- och allmänkirurg

Anders Törring

15:23 - 28 apr, 2019

19:55 - 26 mar, 2019 skrev:

Professionellt o välfungerande

20:48 - 22 nov, 2018 skrev:

Kände direkt vid konsultationen att jag skulle välja Narva Kirurg C. Har inte ångrat mig. Fått fantastiskt mottagande och behandling.

14:57 - 20 aug, 2018 skrev:

Äntligen kan jag visa mina ben, inga symptom har jag kvar heller. Mycket nöjd med all personal och hela upplevelsen. Tack!

14:52 - 20 aug, 2018 skrev:

Så vänliga sjuksköterskor och jättebra omvårdnad, kände mig otroligt omhändertagen och trygg. Super nöjd med mina ben!

21:29 - 06 jun, 2018 skrev:

Fantastiskt duktig och trevlig personal. Högklassig vård

00:28 - 15 mar, 2018 skrev:

Jag opererades för åderbråck 2013 på Narva kirurgcenter. Resultatet blev väldigt bra. Fräscha lokaler och proffesionellt bemötande gjorde det hela till en bra upplevelse. Kan varmt rekommenderas

15:41 - 13 feb, 2018

14:41 - 22 dec, 2017 skrev:

Har gjort åderbråcksoperation på båda benen. Även kramper i ben och fötter har varit borta efter operation. Jag är verkligen nöjd.

23:11 - 10 sep, 2017

18:10 - 21 mar, 2017 skrev:

Tog bort en porth a cath och ärret är i princip osynligt, snyggare nu än när jag satte in den!
Supernöjd!

10:01 - 19 jan, 2017 skrev:

Har gjort åderbråcksoperation på båda benen. Super nöjd med allt. Rekommenderas varmt.

11:45 - 17 jan, 2017 skrev:

Jag har varit på kliniken på grund av mina åderbråk och jag är mycket nöjd.
Underbar, hjälpsam och professionell personal från första stunden. Läkaren var mycket trevlig och jag fick ett mycket bra bemötande. Jag fick också bra information om mitt problem.
Lokalerna är mycket fräscha och fina .
Jag rekommenderar gärna den här klinik.

12:11 - 28 maj, 2016 skrev:

Fint bemötande, kvalité och kompetens är utmärkande för kliniken. Jag är mycket nöjd!

08:19 - 01 okt, 2015 skrev:

Jag har varit hos Narva Kirurg Center med div hudproblem och har fått jättebra hjälp. Blev väldigt bra bemött av både sköterskorna och läkaren. Rekommenderas varmt!! Mvh Håkan

• Fråga ställd 20:20 14 maj 2019

När kommer ni till Östersund för konsultation nästa gång?

Hej Jens,

vi har inga fler tillfällen innan sommaren. Vi kommer vara åter i Östersund till hösten.
    Annonser kommer komma löpande så håll utkik! Alternativt kan du få komma till Sundsvall på undersökning.

Vi kan nås på nummer 08-666 20 30

Önskar dig en fin vecka!
    Viktoria

Hej Ann-Mari!
    En operation kostar ca:
    1 ben, från 23.000 kr
    2 ben, från 30 000 kr
    Exakt pris får man efter en konsultation med en av våra kirurger.

Mvh
    Viktoria

• Fråga ställd 14:02 20 mar 2019

Hej, Jag har ett Lipom i pannan (va 15 mm bred). Kan ni hjälpa mig att ta bort den och vad kan det kosta?
    Vänligen tobias

Hej Tobias!

Tack för ditt mail! Vi kan hjälpa dig med detta. Vänligen rings oss på 08-666 20 30 för mer info samt ev tidsbokning.

Med vänlig hälsning
    Carolina
    Sjuksköterska

• Fråga ställd 10:52 25 nov 2018

Hej Kjell Enström har fått insprutningar för åderbråck. Nu har han fått förhårdnad på insprutningsstället, som ömmar och stretar. Behöver det åtgärdas eller är det övergående? Han har haft stödstrumpor efter sprutorna.

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center svarar:

Hej Kjell! Tack för ditt meddelande. En svullnad/förhårdnad vid ett insticksställe kan vara en helt normal reaktion efter behandling men för att kunna göra en individuell bedömning skulle vi i första hand behöva komma i kontakt med dig per telefon. Vänligen tag kontakt med oss på telefon 08-666 20 30. Vi har sjuksköterskerådgivning via telefon dagligen mellan kl:13:00-15:00. Med vänlig hälsning, Matilda Ericson, Leg Sjuksköterska.

• Fråga ställd 16:45 23 aug 2018

Jag har opererat mina åderbråck tidigare och har ärr i ljumsken efter strippning. Åderbråcken har dock delvis kommit tillbaka. Går det att få laserbehandling även om man är opererad med strippningsmetoden?

Hej Ingalill!

Tack för ditt mail! Det går absolut att behandla på nytt. Vi börjar alltid med en läkarkonsultation med grundläggande bedömning och eventuell rekommendation av behandling. Välkommen att ringa oss för tidsbokning på 08 666 20 30.

Med vänlig hälsning Carolina, sjuksköterska