1/9

Styrmansgatan 45, Stockholm

Karlakliniken, Östermalm

4.92
Boka behandling

Karlakliniken är ett familjeföretag och en specialisttandvårdsklinik för patienter med eller utan remiss från tand- eller sjukvården. Beroende på typ av behandling ersätts behandlingarna från Landstinget eller Försäkringskassan. Vi driver även käkkirurgin på Brahekliniken i Stockholm samt utför vård på avtal åt Visby lasarett och Andersson Dental Clinic i Storbritannien.

Välkommen till Karlakliniken!

Informationen uppdaterades 17:33 - 12 nov, 2018

Boka behandling

Frågor och svar

Fråga ställd 02:08 - 11 feb, 2020

Vet ni hur man opererar bort mucocele?

Hej Marcus! Ja, vi opererar mucocele. MVH//Per Jesslén

Fråga ställd 06:06 - 20 nov, 2019

Hej, jag vill ha implantat, finns det tid till konsult implantat

Karlakliniken, Östermalm svarar:

Hej! Det går bra att få en tid för konsultation. Vänligen kontakta oss på 08 23 20 00

Fråga ställd 17:14 - 12 sep, 2019

Hej! Jag ska komma och ta ut en visdomstand hos er om 2 veckor. Jag önskar ringa och diskutera lite hur ingreppet kommer att ske, samt vilka typ av smärtstillande ni kan erbjuda. Kan jag ringa in och ha ett sådant samtal under era telefontider, eller kan man boka en telefontid för lite längre samtal och genomgång? Tusen tack!

Karlakliniken, Östermalm svarar:

Hej Sofia! Ring receptionen på 08-23 20 00 så får du all info du behöver. Välkommen! MVH//Per Jesslén

Fråga ställd 14:51 - 17 jul, 2019

Hej! Vilka datum har ni semesterstängt i år (2019).

Hej! Vi öppnar igen den 12/8. MVH//Per Jesslén

Fråga ställd 22:52 - 10 jul, 2019

Hej Kan Maria hjköpa mig akut denna eller nästa vecka? Vänliga hälsningar Niclas

Karlakliniken, Östermalm svarar:

Hej Niclas! Tyvärr är jag på Gotland, inte tillbaka förrän 12/8. Vad har du för besvär? Är du i Stockholm så finns akutmottagning öppen alla dagar i veckan, Folktandvården i Västermalmsgallerian, du behöver inte boka tid, kanske man kan göra det också, kolla deras hemsida. Sen finns City Tandakut Rörstrandsgatan 10, dör ska du boka tid innan. Lycka Till!!! Hoppas du får en bra sommar utan vidare tandproblem. Vänliga hälsningar från Maria

4.92 / 5

11 jun, 2021 Christian L. skrev:

En helt fantastisk mottagning! Otroligt trevlig, skicklig och (på alla sätt) bra personal och dessutom väldigt fräscha och inbjudande lokaler. Förhoppningsvis så slipper jag fler tandoperationer men OM det blir aktuellt så känns det väldigt tryggt att veta att denna mottagning finns :)

11 jun, 2021 Hans H. skrev:

Mycket smidig och professionell kirurgi, trodde att jag behövde smärtstillande första natten men på morgonen efter insåg jag att det inte behövdes. Nu har det gått en vecka och jag kan bara med tungans hjälp känna vad som hänt.

5 feb, 2021 Mikael M. skrev:

Jag fick bästa tänkbara behandling, noggranna instruktioner om både ingrepp och vad jag ska göra efter behandling. Vänlig och trevlig personal.

5 okt, 2020 Omer n. skrev:

Had two surgical teeth extractions by Lotta Sahlström and I can say I am 100 % satisfied with the treatment. Excellent friendly environment, the dentist takes you through the procedures and checks up on you if you are OK. I highly recommend it to those with dental fears

15 sep, 2020 Max F. skrev:

Rent, trevligt, tryggt. Bästa tandläkaren jag varit hos på 20 år.

Måndag - Torsdag : 08:00 - 17:00 Stängt 13-14
Fredag : 08:00 - 16:00 Stängt 13-14