Styrmansgatan 45, Stockholm

Karlakliniken, Östermalm

Varmt välkommen till Karlakliniken på Östermalm!

Karlakliniken är ett familjeföretag och en specialisttandvårdsklinik för patienter med eller utan remiss från tand- eller sjukvården. Beroende på typ av behandling ersätts behandlingarna från Regionen eller Försäkringskassan.

Vi driver även käkkirurgin på Brahekliniken i Stockholm.

Välkommen att boka tid hos Karlakliniken, på Styrmansgatan 45 i Stockholm!

Informationen uppdaterades 10:23 - 18 dec, 2023

Ankie Pettersson

Ida Skoglund

Leila Afrasiabi

17 apr, 2024

Mycket nöjd med besöket,fick mycket tid för information av ingreppet

17 apr, 2024

Ett fantastiskt fint mottagande och en skickligt genomförd operation av trasig och infekterad rot. Inga som helst komplikationer och inte ont efteråt.

14 mar, 2024

Bästa tandvården i stada!

14 mar, 2024

Jag har fått ett väldigt fint och tryggt bemötande. De är professionella och snabba, väldigt tydliga om vilka ingrepp som ska göras - hur och varför - och berättar vad det kommer att kosta. Jag är väldigt nöjd.

11 nov, 2023

Jag genomgick nyligen en visdomstand operation som hade orsakat besvär under en längre tid. Gunnar Hall var inte bara professionell och kunnig, utan också otroligt empatisk. Innan ingreppet tog han sig tid att förklara varje steg ingående, vilket verkligen lugnade mina oroskänslor. Hans vänlighet och noggranna hantering av situationen gjorde hela upplevelsen mycket bättre än jag förväntat mig. Tusen tack Gunnar!

Fråga ställd 02:08 - 11 feb, 2020

Vet ni hur man opererar bort mucocele?

Hej Marcus! Ja, vi opererar mucocele. MVH//Per Jesslén

Fråga ställd 06:06 - 20 nov, 2019

Hej, jag vill ha implantat, finns det tid till konsult implantat

Karlakliniken, Östermalm svarar:

Hej! Det går bra att få en tid för konsultation. Vänligen kontakta oss på 08 23 20 00

Fråga ställd 17:14 - 12 sep, 2019

Hej! Jag ska komma och ta ut en visdomstand hos er om 2 veckor. Jag önskar ringa och diskutera lite hur ingreppet kommer att ske, samt vilka typ av smärtstillande ni kan erbjuda. Kan jag ringa in och ha ett sådant samtal under era telefontider, eller kan man boka en telefontid för lite längre samtal och genomgång? Tusen tack!

Karlakliniken, Östermalm svarar:

Hej Sofia! Ring receptionen på 08-23 20 00 så får du all info du behöver. Välkommen! MVH//Per Jesslén

Fråga ställd 14:51 - 17 jul, 2019

Hej! Vilka datum har ni semesterstängt i år (2019).

Hej! Vi öppnar igen den 12/8. MVH//Per Jesslén

Fråga ställd 22:52 - 10 jul, 2019

Hej Kan Maria hjköpa mig akut denna eller nästa vecka? Vänliga hälsningar Niclas

Karlakliniken, Östermalm svarar:

Hej Niclas! Tyvärr är jag på Gotland, inte tillbaka förrän 12/8. Vad har du för besvär? Är du i Stockholm så finns akutmottagning öppen alla dagar i veckan, Folktandvården i Västermalmsgallerian, du behöver inte boka tid, kanske man kan göra det också, kolla deras hemsida. Sen finns City Tandakut Rörstrandsgatan 10, dör ska du boka tid innan. Lycka Till!!! Hoppas du får en bra sommar utan vidare tandproblem. Vänliga hälsningar från Maria