Öppet, idag till 17:00

Solljungahälsan BVC, Örkelljunga

David Anders gata 4, Örkelljunga

Solljungahälsan BVC, Örkelljunga

När du har fått barn är du och ditt barn välkomna till oss. Vi ger dig stöd under ditt barns uppväxt. Du bestämmer själv hur ofta du vill träffas och vad du vill ha hjälp med. Alla besök och undersökningar är gratis. Vi ger vaccinationer och gör bland annat hembesök och undersökningar av ditt barns hälsa och utveckling fram till skolstart. Du kan även få råd och stöd om amning. I våra föräldragrupper kan du skapa kontakter med andra föräldrar och utbyta erfarenheter. Vi har nära kontakt med förskolor och samarbetar med andra specialister inom barns utveckling och hälsa. Vi arbetar på uppdrag av Region Skåne.

Informationen uppdaterades 09:24 - 30 apr, 2020

Logga - Kry