• 042-161640

Marknadsvägen 9, Ödåkra - Visa på karta

• Lördag - Söndag 10:00 - 18:00
Logo Synsam Helsingborg Väla

Om Synsam Helsingborg Väla

Varmt välkommen till Synsam Helsingborg Väla i Ödåkra!

På Marknadsvägen 9 i Ödåkra hittar du vår välsorterade butik, där vi kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Våra legitimerade optiker kan utföra olika typer av syntest och undersökningar, så att vi kan hitta den bästa lösningen för just dig. Vi erbjuder ett brett sortiment med produkter från välkända märken, och till oss är du välkommen vare sig du ska skaffa glasögon för första gången eller bara vill uppdatera din stil.

Synundersökning hos legitimerade optiker

Vi på Synsam Helsingborg Väla har lång erfarenhet och våra legitimerade optiker kan hjälpa dig med flera olika syntest. Det kan till exempel behövas när du:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi ser till att du får rätt hjälp utifrån dina behov.

Synsam Helsingborg Väla hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos Synsam finns alltid ett stort utbud av glasögonbågar, från välkända märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt par för just dig. Vill du inte köpa dina glasögon erbjuder vi möjligheten att hyra dem istället, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Hos oss finns naturligtvis också solglasögon, linsvätska och många andra tillbehör.

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Helsingborg Väla på Marknadsvägen 9 redan idag!

Informationen uppdaterades 28 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Helsingborg Väla

Synundersökning hos Synsam Helsingborg Väla i Ödåkra

Skaffa glasögon hos Synsam Helsingborg Väla i Ödåkra

Misstänker du att du skulle behöva glasögon? Hos Synsam Helsingborg Väla i Ödåkra hjälper vi dig genom hela processen! Vi hittar rätt gla...

Skaffa glasögon hos Synsam Helsingborg Väla i Ödåkra

Ifall du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Helsingborg Väla hjälper dig! ...

Karta - Marknadsvägen 9, Ödåkra