Avdelning 10 och 23, Göteborg

Om Avdelning 10 och 23, Göteborg

Den neurokirurgiska verksamheten utgör en del av Neurosjukvården, Sahlgrenska och bedrivs på slutenvårdsavdelning 10-23, avd 35, Neurointesivvård (NIVA) och Neurooperation. Mottagningsverksamheten är förlagd till Neuromottagningen. Vårt uppdrag är att erbjuda samtliga invånare, barn och vuxna i Västra Götalandsregionen en komplett neurokirurgisk vård av hög kvalitet. Vårdinsatser, båda akuta och planerade, kan också erbjudas patienter, som kommer från andra delar av landet.

Blå stråket 5, 413 46, Göteborg, Plan 3, Sahlgrenska sjukhuset - visa på karta
  • Måndag - Söndag 10:30 - 07:00