Gayhälsan, Göteborg

Om Gayhälsan, Göteborg

Vi är en mottagning för män som har sex med män (MSM).
Till Gayhälsan kan du komma om du vill testa dig för HIV eller andra sexuellt överförbara sjukdomar. Du kan också komma för samtal eller frågor om säkrare sex.
From mån 19 nov-18 behöver du boka tid inför besöket. Vi har mottagning varje helgfri måndag under terminerna
kl 16.30 - 18.00
Tidsbokning: 031-343 83 31 Mån-fre 11.00-12.00
031-343 83 37 Mån-tor 13.00-14.00

Gröna stråket 16, 413 46, Göteborg, Plan K, Sahlgrenska sjukhuset - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 13:00 - 14:00 tidsbok 031-34
  • Måndag - Fredag 11:00 - 12:00 tidsbok 031-34