Avdelning 54 onkologi Sahlgrenska, Göteborg

Om Avdelning 54 onkologi Sahlgrenska, Göteborg

Onkologisk vårdavdelning för patienter med huvud-halscancer, matstrupscancer, lungcancer,neuroendokrina tumörer samt hjärntumör.

Blå Stråket 2, 413 46, Göteborg, Plan 3, Sahlgrenska sjukhuset - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 13:00 - 19:00
Besökstider på avd 54 är 13:00-19:00 alla dagar. Som anhörig är du alltid välkommen att ringa avdelningen vid funderingar.