Gynekologimottagning Sahlgrenska, Göteborg

Om Gynekologimottagning Sahlgrenska, Göteborg

Tidsbeställda besök sker vid den gynekologiska mottagningen, SU/Sahlgrenska. Vanligtvis kommer patienterna för besök för gynekologisk bedömning och viss behandling eller återbesök efter vård på kliniken. Här finns mottagning för kvinnor med gynekologiska cellförändringar, urinläckage, ultraljudsmottagning. Även polikliniska dagkirurgiska ingrepp utförs.

Verksamheten bedriver forskning, undervisning, kvalitets- och utvecklingsarbete och läkemedelsprövningar.

Vi som arbetar här är barnmorskor/sjuksköterskor/uroterapeuter, undersköterskor, sekreterare och läkare.

Blå stråket 6, 413 46, Göteborg, Plan 0, Sahlgrenska sjukhuset - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:30 - 13:00 1/6-31/8