Skaffa linser hos Glasögonhuset Synsam Söderhamn

Köpmangatan 10, Söderhamn - Visa på karta

Skaffa linser

Har du funderat på att skaffa linser? Det kan vara ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Hos Glasögonhuset Synsam i Söderhamn hjälper vi till att hitta en bra lösning för just dig!

Vi hjälper dig att skaffa linser

Hos oss gör våra legitimerade optiker till att börja med en ordentlig undersökning av din ögonhälsa, och kan genom olika mätningar konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras. Efter undersökningen får du hjälp med att hitta rätt styrka på linserna, som anpassas efter dina behov. Naturligtvis ger vi dig råd kring hur du tar ut och sätter i linserna, hur du ska hantera dem och hur de sköts på bästa sätt.

Boka en tid hos oss på Glasögonhuset Synsam Söderhamn, så hjälper vi dig!

Informationen uppdaterades 04 juni 2020 av Vården.se

Om Glasögonhuset Synsam Söderhamn

Välkommen till oss på Glasögonhuset Synsam Söderhamn!

På Köpmangatan 10 i Söderhamn hittar du vår välsorterade butik, där du kan hitta glasögon, linser och tillbehör från välkända märken. Du kan även boka olika sorters synundersökningar som genomförs av någon av våra legitimerade optiker. Vi finns här både för dig som ska skaffa glasögon för första gången och för dig som endast vill uppdatera din stil.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Glasögonhuset Synsam Söderhamn hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Skaffa glasögon enkelt hos oss på Glasögonhuset Synsam Söderhamn

Hos oss kan du:

• hitta bågar från ett stort antal märken
  • hitta solglasögon, linsvätska samt olika tillbehör
  • hyra dina glasögon genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle

Trygghet hela första året

När du har gått hem med dina nya glasögon erbjuder vi på Synsam fortfarande stöd. Det kan hinna hända mycket under ett år, så om dina glasögon skulle gå sönder under de första 365 dagarna reparerar vi eller byter ut dem helt utan extra kostnad. Du är också välkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri synundersökning, om du skulle märka att din syn försämrats ytterligare inom det första året.

Varmt välkommen att boka en tid hos Glasögonhuset Synsam Söderhamn på Köpmangatan 10 redan idag!

Informationen uppdaterades 04 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Glasögonhuset Synsam Söderhamn

Synundersökning hos Glasögonhuset Synsam Söderhamn

Har du svårt att se på olika avstånd eller upplever du problem med trötta ögon? Välkommen att boka en tid för synundersökning hos Glasögonhu...

Skaffa glasögon hos Glasögonhuset Synsam Söderhamn

Om du behöver skaffa glasögon är du varmt välkommen till Glasögonhuset Synsam i Söderhamn. Glasögon korrigerar synfel Om du upplever ...

Skaffa linser hos Glasögonhuset Synsam Söderhamn

Karta - Köpmangatan 10, Söderhamn