Ytliga ådror på händer och dekolletage hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Kalmar

Kaggensgatan 42, Kalmar - Visa på karta

Ytliga ådror på händer och dekolletage

Precis som på våra andra kliniker, kan du hos oss på Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Kalmar få hjälp om du besväras av ytliga ådror på händer och dekolletage!

Så går behandlingen till

Vi använder oss av en metod där man med en tunn nål sprutar in ett skumpreparat i kärlet som ska behandlas – skummet får ådern att klibba ihop och till slut kollapsa. Allt sker under uppsikt med ultraljud. Att behandla ytliga ådror på detta sätt är ofarligt eftersom ådrorna inte fyller någon viktig funktion, blodet hittar andra vägar för att ta sig fram.

Varmt välkommen att kontakta oss på Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Kalmar för att få veta mer eller boka tid för behandling!

Informationen uppdaterades 20 januari 2020 av Vården.se

Om Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center

4,9

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center har utvecklat vår verksamhet och nu finns vi även i Kalmar, där vi erbjuder samma förstklassiga vård som på kliniken i huvudstaden!

Effektiv behandling på central klinik

Vi samarbetar med Husläkarcentrum, och har således även vår klinik på Kaggensgatan 42 mitt i Kalmar centrum, där vi nu kan erbjuda både undersökning och behandling av åderbråck, ådernät och ytliga ådror på händer och dekolletage. Hos oss på Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center är kundfokus av största vikt, och alla behandlingar utgår från dig och din specifika situation för att uppnå så bra resultat som möjligt.

Välkommen till oss på Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Kalmar!

Informationen uppdaterades 20 januari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center

Åderbråcksoperation hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Kalmar

Har du drabbats av åderbråck och är i behov av undersökning och behandling? Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Kalmar kan hjälpa d...

Behandling av ådernät hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Kalmar

Ådernät är vanligt och finns hos cirka 85 procent av befolkningen, så har du drabbats är du med andra ord inte ensam. Varför uppstår åde...

Karta - Kaggensgatan 42, Kalmar

4,9

17:11 - 18 mar, 2020 skrev:

Det enda jag saknade var att kunna få med sig(köpa) stödstrumpor på plats i Kalmar.
I övrigt var allt toppen!

16:36 - 28 jan, 2020 skrev:

Trevliga och proffsiga!