Skaffa glasögon hos Synsam Jönköping Öster

fr. 199 kr

Lantmätargränd 9, Jönköping - Visa på karta

Skaffa glasögon

Glasögon hjälper till att korrigera synfel

Om du har problem med synen och misstänker att du är i behov av glasögon går det bra att träffa en av våra optiker. Då får du svara på frågor om din ögonhälsa och olika tester utförs. Visar det sig att du behöver glasögon, hjälper optikern dig med justeringarna för att hitta rätt styrka på glasögonen.

Vi har flexibla lösningar för dina glasögon

Hos oss hittar du bågar från många olika märken, och vi kan hjälpa dig att hitta rätt par för dig. Väljer du att köpa glasögon hos oss täcks du dessutom av vår olycksgaranti, vilket innebär att vi reparerar eller ersätter dina glasögon om de skadas inom de första 365 dagarna. Vill du hellre hyra dina glasögon? Då kan vårt abonnemang Synsam Lifestyle vara något för dig. I abonnemanget får du tre olika typer glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Hos Synsam Jönköping Öster kan vi hitta glasögonen som passar dig!

Informationen uppdaterades 12 oktober 2020 av Vården.se

Om Synsam Jönköping Öster

Varmt välkommen till Synsam Jönköping Öster!

Hos Synsam på Lantmätargränd 9 i Jönköping hittar du vår välsorterade butik. Ta hjälp av våra legitimerade optiker för att boka olika sorters synundersökningar. Hos oss hittar du glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och vi hjälper dig om du behöver skaffa glasögon för första gången, eller om du helt enkelt bara vill uppdatera din stil.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Jönköping Öster hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Synsam Jönköping Öster hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos Synsam finns alltid ett stort utbud av glasögonbågar, från välkända märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt par för just dig. Vill du inte köpa dina glasögon erbjuder vi möjligheten att hyra dem istället, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Hos oss finns naturligtvis också solglasögon, linsvätska och många andra tillbehör.

Vi hjälper dig med uppföljning

Vi på Synsam erbjuder dig stöd och uppföljning, även efter att du fått dina glasögon eller linser. Mycket kan hända under ett år, så skulle dina glasögon gå sönder under de första 365 dagarna reparerar vi eller byter ut dem åt dig, utan extra kostnad. Skulle du märka att din syn försämrats ytterligare inom det första året tar vi naturligtvis emot dig för en ny synundersökning, helt kostnadsfritt.

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Jönköping Öster på Lantmätargränd 9 redan idag!

Informationen uppdaterades 12 oktober 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Jönköping Öster

Synundersökning hos Synsam Jönköping Öster

fr. 199 kr Ungdom 13-19 år: 199 kr, vuxen (glasögon): 449 kr, vuxen (linser): fr. 549 kr. Synundersökningen ingår om du tecknar ett glasögonabonnemang.

Boka en synundersökning hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam Jönköping Öster. Därför är det bra att undersöka sina ögon U...

Skaffa glasögon hos Synsam Jönköping Öster

fr. 199 kr Ungdom 13-19 år: 199 kr, vuxen: 449 kr. Synundersökningen ingår om du tecknar ett glasögonabonnemang.

Tror du att du kanske behöver glasögon? Då är du varmt välkommen till Synsam Jönköping Öster. Glasögon hjälper till att korrigera synfel...

Skaffa linser hos Synsam Jönköping Öster

fr. 549 kr För dig som redan har linser: 549 kr, för dig som aldrig haft linser: 899 kr.

Har du ett synfel, men kan eller vill inte ha glasögon? Då är linser ett bra alternativ. Låt oss på Synsam Jönköping Öster hjälpa dig! Hu...

Karta - Lantmätargränd 9, Jönköping