Ytliga ådror på händer och dekolletage hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Jönköping

Barnarpsgatan 19, Jönköping - Visa på karta

Ytliga ådror på händer och dekolletage

Hur går en behandling till?

Vår behandling med skum är en ofarlig och effektiv metod för att bli av med ytliga ådror på händer och dekolletage. Med hjälp av en mycket tunn nål sprutas ett speciellt skumpreparat in i kärlet, som får ådern att klibba ihop och sedan kollapsa. Behandlingen utförs alltid under uppsikt med ultraljud.

Välkommen att kontakta Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Jönköping för ytterligare information!

Informationen uppdaterades 27 maj 2020 av Vården.se

Om Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center

4,9

Från och med hösten 2019 bedriver Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center verksamhet även i Jönköping. Välkommen till vår klinik på Barnarpsgatan 19 där vi erbjuder undersökning och behandling av åderbråck, ådernät och ytliga ådror på händer och dekolletage!

Individanpassad vård

Precis som på våra övriga kliniker, kan du hos oss i Jönköping förvänta dig förstklassig vård av samma specialiserade kirurgteam. Här utgår vi från dig och den situation du befinner dig i när du kommer till oss, så att du ska få den vård och de resultat just du behöver.

Varmt välkommen till Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Jönköping!

Informationen uppdaterades 27 maj 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center

Åderbråck hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Jönköping

Hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Jönköping kan du få hjälp om du besväras av åderbråck. Vad är åderbråck? Åderbråck ...

Åderbråcksoperation hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Jönköping

Ungefär tre av tio personer drabbas av åderbråck av något slag, och det förekommer både bland män och kvinnor. Orsakerna bakom kan till exem...

Behandling av ådernät hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Jönköping

Röda eller blåaktiga, tunna, spindelliknande blodkärl i hudens yttersta lager kallas ådernät, och är, kanske till mångas förvåning, inte all...

Förutom behandling av åderbråck och ådernät erbjuder vi även behandling av ytliga ådror på händer och dekolletage. Hur går en behandling ...

Stefan Nydahl

Leg läkare, kärlkirurg

Karta - Barnarpsgatan 19, Jönköping

4,9

13:40 - 24 aug, 2020 skrev:

Trevlig personal med ett bra och proffsigt bemötande som ingav ett lugn och trygghet. Snabb och smidig operation.

13:12 - 13 mar, 2020 skrev:

Bemötandet var toppenbra av all personal som jag mötte.

15:14 - 10 feb, 2020 skrev:

Saknade att det skickades med material om det blödde igenom.

16:36 - 28 jan, 2020 skrev:

Fint bemötande och bra resultat på min behandling!