null

karta knapp bakgrund

Hamngatan 9, Plan 4, Trelleborg

Öppet måndag från 08:00

Mama Mia Livets Trelleborg BVC

Du som har fått en kallelse till cellprovtagning är välkommen till oss på Mama Mia Trelleborg.

Kom ihåg att alltid ta med din kallelse till besöket!

Varför blir man kallad till gynekologisk cellprovtagning?

Gynekologisk cellprovtagning är ett sätt att så tidigt som möjligt fånga upp cellförändringar som kan utvecklas till livmoderhalscancer. Provet tas från livmoderhalstappen och skickas sedan vidare för analys.

Vilka kallas till gynekologisk cellprovtagning?

Region Skåne kallar alla kvinnor mellan 23-65 år till gynekologisk cellprovtagning. Är du mellan 23-49 år kallas du vart tredje år och är du mellan 50-65 år kallas du vart femte.

Svar efter cellprovtagningen

Provet analyseras för eventuella cellförändringar och du får svar inom 4-6 veckor, även om provet är normalt.

Välkommen att kontakta oss på Mama Mia Trelleborg om du har några frågor!

Ultraljud

Pris från: 800 kr

Tidigt ultraljud

Pris från: 800 kr

KUB

Pris från: 1800 kr

NIPT

Pris från: 5000 kr

Välkommen till oss på Mama Mia Livets Trelleborg!

Mama Mia Trelleborg består av Mama Mia Livets barnmorskemottagning och Mama Mia Livets BVC. Hos vår barnmorskemottagning kan du få hjälp under hela din graviditet, och vi erbjuder även preventivmedelsrådgivning och cellprovtagning. Hos vår BVC följer vi ditt barns utveckling från födseln upp till sex års ålder och erbjuder regelbundna hälsokontroller och vaccinationer.

Mama Mia Malmö har vårdavtal med Region Skåne.

Mama Mias värdegrund

För oss är det viktigt att se, bemöta och bekräfta alla våra kunder och samarbetspartners genom ett respektfullt och informativt förhållningssätt och med högsta servicefaktor. Våra värdeord är: kompetent, engagerad, empatisk.

Om Mama Mia

Mama Mia är Skandinaviens största privata kvinno- och barnhälsomottagning, och du hittar våra mottagningar på följande orter i Skåne:

• Trelleborg
  • Malmö
  • Helsingborg - Väla
  • Helsingborg - Berga
  • Helsingborg - Gustavslund
  • Bjuv
  • Örkelljunga

Vi ger dig den vård du behöver

Vi har Sveriges största utbud av föräldrakurser och vi anpassar vår vård efter just era önskemål - eftersom varje familj är unik. Vi som arbetar på Mama Mia har alla lång yrkeserfarenhet och mycket hög specialistkompetens.

Varmt välkommen till Mama Mia Trelleborg!

Informationen uppdaterades 13:08 - 13 jun, 2024

Omdömen från patienter

Spontant omdöme
18 maj, 2020

Haft Carina under båda mina graviditeter och är mer än nöjd. Hon är verkligen toppen!

Spontant omdöme
6 mar, 2013

Den bästa barnmorskemottagningen som finns. Tar väl hand om sina kunder är glada och trevliga och stödjer en till 100 %. Kan varmt rekommendera Carina och Lena

Måndag - Onsdag:08:00 - 17:00
Måndag - Fredag:08:00 - 17:00