1/6

Åderbråcksklinikerna Halmstad

Åderbråck på benen

Åderbråcksbehandling

Pris efter konsultation

Åderbråck kan behandlas på en rad olika sätt – på Åderbråcksklinikerna Halmstad används de senaste och mest effektiva teknikerna.

Hur behandlas åderbråck?

Åderbråcksklinikerna kan ta bort alla typer av åderbråck och använder skonsamma, effektiva tekniker som inte ger några ärr. Behandlingen sker under lokalbedövning och du erbjuds alla behandlingsformer:

• laser
  • ultraljud
  • skum
  • lim.

Ibland används en kombination av flera metoder för att uppnå bästa resultat.

Undersökning av åderbråck med ultraljud

För att hitta den bästa behandlingsmetoden för just dig, börjar vi alltid med att göra en ultraljudsundersökning av dina åderbråck. På så sätt kan kärlkirurgen se hur omfattande och djupliggande åderbråcken är, och vad de har för karaktär. Om du har behandlats för åderbråck tidigare är detta särskilt viktigt att veta. Efter undersökningen får du svara på frågor kring dina besvär, och kirurgen ger slutligen ett behandlingsförslag.

Pris för åderbråcksbehandling

Hur mycket din behandling kostar beror helt på vilken metod som används och hur omfattande behandlingen är. Därför får du alltid ett individuellt pris, utifrån undersökningen som kärlkirurgen gör. I priset ingår en efterkontroll med ultraljud, och vi erbjuder garanti vid behandling av stamvenen, vilket är den ven som oftast behandlas med laser och som är orsak till åderbråcken.

Du önskas varmt välkommen till Åderbråcksklinikerna Halmstad för behandling av åderbråck!

Varicer

Åderbråcksklinikerna Halmstad – för trygg, skonsam och effektiv behandling

På Åderbråcksklinikerna i Halmstad får du alltid träffa kunniga och erfarna specialister inom åderbråck. Med hjälp av de senaste teknikerna kan behandla alla åderbråck - effektivt och skonsamt. Välkommen!

Om Åderbråcksklinikerna

Åderbråcksklinikerna är ledande specialister inom åderbråcksbehandling i Norden och utför över 3000 behandlingar varje år. Idag har vi totalt 22 st kliniker, varav 15 st finns på olika orter i Sverige. Du kan besöka oss i:

• Stockholm
  • Kalmar
  • Halmstad
  • Umeå

Hitta till Åderbråcksklinikerna i Halmstad

Mottagningen i Halmstad hittar du på Brogatan 6. Här kan du få hjälp med konsultation, undersökning och behandling av både åderbråck och ådernät.

Välkommen till oss på Åderbråcksklinikerna Halmstad!

Informationen uppdaterades 09:28 - 29 maj, 2024

035-282#### Visa nummer