Konsultation åderbråck eller ådernät
1/3

Åderbråcksklinikerna Jönköping

Östra Storgatan 7, Jönköping

Åderbråcksklinikerna Jönköping

Har du besvärande åderbråck eller ådernät och vill få hjälp med behandling? Välkommen att boka en konsultation med en av kärlkirurgerna på Åderbråcksklinikerna Jönköping! Vi undersöker dig med ultraljud och gör sedan en klinisk bedömning. Därefter ger vi dig förslag på lämplig behandling för just dina besvär.

Så känner du igen åderbråck

Åderbråck kallas det när man får vidgade, slingrande ådror, som oftast sitter på underbenen. Du känner igen dem som knöliga, blå upphöjningar i huden. För många är åderbråck i första hand ett estetiskt problem, men i vissa fall kan man uppleva ytterligare problem som svullna ben, smärta, sår eller eksem. Vi på Åderbråcksklinikerna Jönköping kan hjälpa dig att behandla alla typer av åderbråck.

Så känner du igen ådernät

Ådernät är mycket små, utvidgade blodkärl som sitter i hudens yttersta lager. De ser ut som lila eller blå missfärgningar, men till skillnad från åderbråck ger de ingen upphöjning av huden. Ådernät är inte farliga och brukar inte ge några besvär, men kan behandlas av estetiska skäl.

Varmt välkommen till oss på Åderbråcksklinikerna Jönköping för en konsultation!

Åderbråck på benen

Pris efter konsultation

Åderbråcksbehandling

Pris efter konsultation

Åderbråcksklinikerna - trygg, enkel och skonsam behandling

Hos Åderbråcksklinikerna i Jönköping hjälper vi dig med behandling av åderbråck och ådernät. Vi använder de allra senaste teknikerna som ger både effektiv och skonsam behandling. Våra specialister är mycket erfarna inom kärlkirurgi och anpassar behandlingen efter dina besvär.

Om Åderbråcksklinikerna

Åderbråcksklinikerna är ledande specialister inom åderbråcksbehandling i Norden och utför över 3000 behandlingar varje år. Idag har vi totalt 22 st kliniker, varav 15 st finns på olika orter i Sverige. Du kan besöka oss i:

• Stockholm
  • Kalmar
  • Halmstad
  • Umeå

Åderbråcksklinikerna i Jönköping

I Jönköping hittar du oss på Östra Storgatan 7. Vi kan hjälpa dig med konsultation, undersökning och behandling av både åderbråck och ådernät.

Varmt välkommen att kontakta Åderbråcksklinikerna för att boka en tid!

Informationen uppdaterades 09:27 - 29 maj, 2024

6 sep, 2022

Mycket trevlig personal! Snabb och smärtfri behandling och nu hoppas jag på ett bra resultat!

Loading map