Tandblekning - För dig över 23 år

Smile Mölndal

Mölndals Torg 1, Mölndal

Smile Mölndal

Akut tandvård - För dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag.

Längtar du efter att få ett vitare leende? Hos Smile Mölndal kan vi hjälpa dig med en effektiv och skonsam tandblekning. Innan du gör en tandblekning hemma behöver du oftast göra en undersökning på vår klinik först. Observera att du bara kan boka denna behandling om du är över 23 år.

Tandblekning hemma

Vissa föredrar att själva bleka sina tänder hemma. Innan du kan genomföra en tandblekning hemma så får du först komma till oss på Smile Mölndal för att göra en avgjutning av dina tänder. Du får med dig plastskenor som är formade efter dina tänder som du först fyller med blekmedel och sedan sätter över tänderna. Behandlingen kan göras antingen på dagen eller kvällen och kräver oftast några dagars upprepning.

Varmt välkommen att boka tid för tandblekning hos oss på Smile i Mölndal!

Välkommen till Smile Mölndal

Varmt välkommen till oss på Smile i Mölndal, här erbjuder vi en trygg och säker tandvård. Hos oss arbetar erfarna tandläkare och tandhygienister som ger dig en den bästa tandvårdsupplevelsen. Vi har ett brett utbud av behandlingar inom tandvården och ser fram emot att välkomna både dig och din familj till oss. Hos oss hittar du allt från allmäntandvård till käkspecialister och estetisk tandvård, vi ser fram emot att önska dig välkommen till oss på Smile Mölndal.

Behandlingar hos Smile Mölndal

• Tandreglering

• Tandblekning

• Rotfyllning

• Invisalign

Vi erbjuder akut tandvård i Mölndal

Vi erbjuder tider snabbt när tandvärken slår till eller du har andra akuta besvär. Tyvärr vet man aldrig när man är i behov av akut tandvård, men om det skulle hända så finns våra tandläkare med team tillhands för att hjälpa till där det behövs.

Barn – och ungdomstandvård, eller varför inte Familjetandvård?

Hos Smile Mölndal erbjuder vi tandvård för hela familjen. Ni kan välja att besöka oss hela familjen vid samma tillfälle. Att komma vid ett och samma tillfälle kan vara en trygghet för både barn och vuxna. Hos oss får både du och dina barn en tandvård för livets alla leenden. Barn och ungdomar går självklart kostnadsfritt fram till 23 år.

Hitta till oss på Smile Mölndal

Det är enkelt att hitta till oss på Smile Mölndal, du hittar oss centralt belägna på Mölndals torg 1, en trappa upp. Skulle du behöva hiss så finns även det. Med vårt centrala läge är det enkelt att ta sig till oss med kollektivtrafiken, men vill du hellre åka bil så erbjuds det 2 timmars fri parkering ovanför köpcentret.

Kontakta oss på Smile i Mölndal för att boka ditt besök hos oss!

Informationen uppdaterades 11:58 - 1 jul, 2024

Loading map