Tandblekning - för dig över 23 år

Smile Örebro Våghustorget

Drottninggatan 27, Örebro

Smile Örebro Våghustorget

Akut tandvård - för dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag.
Inga lediga tider den närmaste månaden

Längtar du efter ett vitt leende? Hos oss på Smile Smile Örebro Våghustorget kan du få hjälp med att göra en tandblekning, för ljusare tänder. Innan du gör en tandblekning hemma behöver du oftast göra en undersökning på vår klinik först. Observera att du bara kan boka denna behandling om du är över 23 år.

Vi hjälper dig med tandblekning hemma

Om du önskar bleka tänderna hemma så kan vi på Smile hjälpa dig med det. Då får du genomgå följande steg:

• Besök oss på Smile så gör vi en avgjutning av dina tänder.
  • Du får plastskenor efteråt, som är anpassade till formen på dina tänder.
  • Hemma fyller du plastskenorna med blekmedel, som du sedan sätter över tänderna.

Antingen genomför du tandblekningen på dagen eller kvällen. Du behöver troligtvis upprepa behandlingen i flera dagar för att det ska ge effekt.

Välkommen att bleka dina tänder hos Smile Örebro Våghustorget!

Välkommen till Smile Örebro Våghustorget

Smile ligger på Drottninggatan 27 på bra läge i centrala Örebro. Du tas emot i moderna lokaler i en lugn och behaglig miljö. Våra kompetenta medarbetare ser till att du känner dig välkommen och trygg. Tandläkare, tandsköterskor och tandhygienister strävar efter att ge dig ett bra bemötande. Eftersom vi också tar emot barn och ungdomar är det perfekt att låta hela familjen gå till samma tandläkare.

Behandlingar på Smile Örebro Våghustorget:

• Allmäntandvård

• Akut tandvård

• Estetisk tandvård

• Tandblekning

• Tandimplantat

• Osynlig tandställning (Invisalign)

• Tandhygienistbehandling

• Specialisttandvård

• Barn- och ungdomstandvård

Om du är i behov av specialisttandvård ligger Smile Specialisttandvård Örebro i samma lokaler. Här erbjuder vi specialisttandvård inom endodonti och parodontologi.

Vi erbjuder akut tandvård i Örebro

Har du drabbats av akuta besvär med tänderna? Vi erbjuder oftast tid samma dag.

Det är enkelt att hitta till Smile Örebro Våghustorget

Det är enkelt att ta sig till vår tandläkarklinik på Drottninggatan, både för dig som anländer med kollektivtrafik och bil. Om du kommer från E20:an norröver kan du exempelvis fortsätta på Hertig Karls allé. Våghustorget ligger precis i närheten och härifrån går ett flertal busslinjer. Du går in i köpcentret Krämaren och finner tandläkarkliniken under samma tak.

Välkommen att boka en tid hos Smile i Örebro!

Informationen uppdaterades 11:27 - 24 jun, 2024

7 jun, 2024

Trevligt bemötande, glad personal. Man känner trivsel när man kommer dit. Blir alltid väl mottagen.

Onsdag - Torsdag:07:20 - 16:00

Onsdag - Torsdag:07:00 - 15:30