Arbetsplatsanpassningar

StÀngt idag

HÖR Stockholm Nacka

Hörseltest

HörhjÀlp

Hos HÖR Stockholm Nacka kan vi hjĂ€lpa dig med arbetsplatsanpassningar.

NÀr kan det vara aktuellt med extra hörhjÀlpmedel?

Ibland rÀcker inte hörapparaterna till och du kan dÄ behöva extra hörhjÀlpmedel. Det kan gÀlla vid telefonsamtal, möten eller TV-ljudförstÀrkning.

Yrkesverksamma som har svÄrt att klara av arbetet med enbart hörapparater har rÀtt att fÄ ersÀttning av FörsÀkringskassan eller Arbetsförmedlingen för att fÄ extra hjÀlpmedel som underlÀttar pÄ arbetsplatsen.

Kontakta oss pĂ„ HÖR Stockholm Nacka om du har nĂ„gra frĂ„gor om hur vi kan hjĂ€lpa dig!

Hörselskydd

VĂ€lkommen till HÖR Stockholm i Nacka!

Hos oss pĂ„ HÖR Stockholm Nacka Ă€r du vĂ€lkommen att göra hörseltest, prova ut nya hörapparater samt hörseltekniska hjĂ€lpmedel. Vi kan Ă€ven hjĂ€lpa dig med service och justering av dina hörapparater samt tillbehör.

Du behöver ingen remiss för att boka en tid hos oss!

Om HÖR Stockholm

HÖR Stockholm har fyra kliniker i Stockholm och hos oss fĂ„r du hjĂ€lp av legitimerade audionomer. VĂ„ra klinker arbetar pĂ„ uppdrag av Stockholms lĂ€ns landsting och följer deras riktlinjer.

Vilka tjÀnster erbjuder vi?

• Hörseltest
  • Hörapparat
  • Serva och justera hörapparater
  • Hörselskydd
  • Arbetsplatsanpassningar (hörhjĂ€lpmedel)
  • Köp av tillbehör

Vi Àr leverantörsoberoende - vÀlj hörapparat sjÀlv!

Vi Àr helt leverantörsoberoende vilket innebÀr att vÄra kunder har ett stort utbud av hörhjÀlpmedel med den senaste tekniken att vÀlja bland. Hos oss kan du antingen vÀlja en hörapparat frÄn landstingets urval eller subventionerade hörapparater. Med subventionerade menas att du fÄr ett bidrag frÄn landstinget och kan vÀlja vilken hörapparat som helst.

PÄ vÄr mottagning pÄ Hesselmans Torg 5 i Sickla, mitt emot Marbodal kök, tas du emot av vÄra Leg. Audionomer Therese och Micke.

Kontakta oss pĂ„ HÖR Stockholm Nacka för att göra ett hörseltest!

Informationen uppdaterades 15:51 - 21 feb, 2023

Therese

Omdömen frÄn patienter

VĂ„rdkvalitet
TillgÀnglighet

Denna vÄrdgivare har inga omdömen Àn. Var den första att lÀmna omdöme!

Med anledning av Covid-19 tar vi just nu endast emot bokade besök.

MĂ„ndag - Fredag:09:00 - 12:00

Loading map