Intensivvårdsavdelning ViN, Anestesi intensivvårdsklinik ViN

Om Intensivvårdsavdelning ViN, Anestesi intensivvårdsklinik ViN

Vid Intensivvårdsavdelningen (IVA) ViN behandlas och övervakas patienter i alla åldrar som är svårt sjuka eller som genomgått större operationer.
Personaltätheten är hög dygnet runt och läkare, sjuksköterskor och undersköterskor arbetar tillsammans med kurator och sjukgymnast i team kring patienten.
Avdelningen har 6 intensivvårdsplatser och 3 platser för övervakning efter operationer.
Telefontider:
Man kan ringa när som helst med förbehåll att det kan vara svårt för oss att svara under morgonarbetet (06.00-10.00) och vid skiftbyte (14.00-14.30 och 21.00-21.30).
Besökstider:
IVA har öppna besökstider. Ta gärna kontakt med oss innan besök. På grund av oförutsägbara situationer kan väntetider uppstå och man kan i vissa fall bli ombedd att lämna salen. För att skapa en lugn och trygg miljö kring patienten begränsar vi antalet besökare till max två personer per tillfälle.
IVA ligger på plan 2 i huvudbyggnaden ovan och till höger om stora entrén till Vrinnevisjukhuset.

Vrinnevisjukhuset, Norrköping - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
Ja

Intensivvårdsavdelning ViN, Anestesi intensivvårdsklinik ViN

14:41 - 04 mar, 2016 skrev:

Jag mina döttrar och syskon kan vet inte hur vi skall TACKA för vård och hjälp jag fick under min vistelse hos er. Vet att ni sa att jag alltid var positiv trots min sjukdom, ville bara komma därifrån fortast möjligt så fanns inget annat än att lyssna och vara lyhörd på det ni i personalen sa var bra för mig. Nu är jag hemma efter 6 veckor på sjukhus varav 21 dagar hos er på IvA. Hur som haver stort tack till ER ALLA ingen nämnd ingen glömd. Många ansikten och namn kan inte minnas alla. Tusenfald kramar och rosor till er
Mona Carlsson, Jennifer Ayala Carlsson, Veronica Ayala Carlsson, Eva Andersson, Johnny Grubb, Lena Perman och Mattias Sieder