Barnakuten, Barn- och ungdomskliniken VIN

Om Barnakuten, Barn- och ungdomskliniken VIN

1177

Barnakuten tar dygnet runt emot akut sjuka barn och ungdomar (0-18 år) som är så sjuka att de inte kan tas omhand av vård- eller jourcentral. Barn med kirurgiska eller ortopediska sjukdomar omhändertas på akutmottagningen (samma som för vuxna, eftersom det är där kirurg och ortopedspecialister finns). Barnakuten finns på bottenvåningen, uppgång F.

1177

Vrinnevisjukhuset, Norrköping - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
Akutverksamhet vid sjukhus, barn- och ungdomsmedicin

Barnakuten, Barn- och ungdomskliniken VIN

4,9

21:17 - 21 sep, 2017 skrev:

Stort tack till den hårt arbetande personalen på barnakuten VIN för ert trevliga och omtänksamma bemötande igår❤️

17:22 - 02 mar, 2014 skrev:

Helt underbar personal.Jag och min dotter blev väldigt bra bemötta och servade dygnet runt.Nästan som att bo på hotell enligt min 9 åriga dotter.Ett stort fång rosor till alla tjejerna på avdelningen.