Barn och ungdomsmottagningen, Barn- och ungdomskliniken VIN

Om Barn och ungdomsmottagningen, Barn- och ungdomskliniken VIN

På barnmottagningen vänder vi oss i första hand till barn och ungdomar 0-18 år med behov av barnmedicinsk specialistsjukvård. Vi har både allmänpediatrisk mottagning och olika specialistmottagningar som tex allergimottagning, diabetsmottagning och hjärtmottagning. Inom varje specialitet har vi också specialistsjuksköterskor med fördjupad kunskap inom området för att kunna erbjuda bra service och kvalitet. Vi har dietist, sjukgymnast, kuratorer och lekterapeuter som träffar barn, ungdomar och föräldrar som är inneliggande på vårdavdelning och ibland på mottagningsbesök.

Vrinnevisjukhuset, Norrköping - visa på karta
Medicin, barn och ungdom

Barn och ungdomsmottagningen, Barn- och ungdomskliniken VIN

3,8

09:12 - 08 jul, 2016 skrev:

Lite synd att det inte skrivs ut öppettider på telefonmottagningen under sommaren! Skulle ringa på fredagen och förnya recept men det va stängt! Ringde vårdcentralen men dom vägrade! Vad göra nästa gång sådant ev händer?

Med vänlig hälsning henric

3,8