Ortopedimottagningen Hallands sjukhus Varberg, Varberg

Om Ortopedimottagningen Hallands sjukhus Varberg, Varberg

Vi hjälper patienter med deras ortopediska problem såsom skador sjukdomar drabbande kroppens leder, skelett och mjukdelar.

Vi är speciellt inriktade på skador och sjukdomar inom övre extremitet, vilket innefattar axel, armbåge och hand. Vi bedriver omfattande proteskirurgi hos patienter med höft- och knäförslitning.

Vi utför även polikliniska hand- och fotoperationer i vår operationssal på vår mottagning.

Vi arbetar i team bestående av läkare, sjuksköterskor, undersköterskor, gipstekniker, sjukgymnast, arbetsterapeut och sekreterare. Vi arbetar i nära samarbete med ortopedtekniker.

Huvudentré, blått stråk - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt TeleQ

Ortopedimottagningen Hallands sjukhus Varberg, Varberg

19:56 - 26 apr, 2014 skrev:

Opererades 17 Februari Av dr Jonas Sjögren Den mest fantastiska läkare jag träffat ! Skicklig och mycket trevlig bryr sig om sina patienter.