Ortopedimottagningen Hallands sjukhus Varberg, Varberg

Om Ortopedimottagningen Hallands sjukhus Varberg, Varberg

Välkommen till Ortopedkliniken Hallands Sjukhus Varberg.

Vi hjälper patienter från den norra delen av Halland med deras ortopediska problem Det gäller både akuta skador såväl som sjukdomar drabbande kroppens leder, skelett och mjukdelar. Vården ges både i öppen såväl som sluten vård. Vi är speciellt inriktade på skador och sjukdomar inom övre extremiteten innefattande axel, armbåge och hand. Dessutom bedriver vi omfattande proteskirurgi hos patienter med höft -och knäförslitning. Vår Ortopedmottagning drivs i moderna lokaler där vi tar emot nybesök samt återbesök från vårdavdelning och akutmottagning. Här utförs också enklare polikliniska hand -och fotperationer. Vi har ett nära samarbete med sjukgymnaster och arbetsterapeuter och goda relationer med primärvård och kommun.

Huvudentré, blått stråk - visa på karta

Ortopedimottagningen Hallands sjukhus Varberg, Varberg

19:56 - 26 apr, 2014 skrev:

Opererades 17 Februari Av dr Jonas Sjögren Den mest fantastiska läkare jag träffat ! Skicklig och mycket trevlig bryr sig om sina patienter.