Hörselmottagningen Varberg, Varberg

Om Hörselmottagningen Varberg, Varberg

Till Hörselmottagningen är personer över 20 år med hörselnedsättning som vill ha en utprovning av hörapparat eller hörseltekniska hjälpmedel välkomna.

På hörselmottagningen mäter vi din hörsel och vid behov förskrivs individuellt anpassade hjälpmedel som vi lär dig och dina närstående att hantera.

Vi erbjuder rådgivning och utprovning av arbetstekniska hjälpmedel till din arbetsplats.

Du kommer till oss genom remiss från läkare på din vårdenhet eller egenremiss, kontaktar oss via 1177.se eller på vår telefontid.

Har behov av service av dina hörselhjälpmedel kontaktar oss via 1177.se eller på vår telefontid.Hörselmottagningen finns i Falkenberg, Halmstad, Hylte, Kungsbacka, Laholm och Varberg.

Hallands sjukhus Varberg - visa på karta
Audionommottagning, Hörcentral

Hörselmottagningen Varberg, Varberg

22:33 - 12 jun, 2018 skrev:

Fick oerhört snabb o effektiv hjälp m min krånglande hörapparat. Trots att jag inte var på min hemmaregion.