4.5
Öppet måndag från 08:00

Audionommottagningen Växjö

Audionommottagningen Centrallasarettet Strandvägen 8 351 85 Växjö Mottagningen ligger på plan 5 (via huvudingången), hall G

Audionommottagningen Växjö

4.5
Audionommottagningen och Tekniska hörselvården är en av enheterna på Öron-, näsa- och halskliniken på Växjö lasarett. På Audionommottagningen utför vi hörselmätningar på Öronmottagningens och våra egna patienter. Vi utför hörselrehabilitering, som oftast innefattar hörapparatsanpassning, för personer i alla åldrar. I samband med 4-årskontrollen på barnavårdscentral BVC remitteras barnen hit för hörselkontroll. Tekniska hörselvården jobbar länsövergripande och utför bland annat reparationer och installation av hörselhjälpmedel. Verksamhetschef Helle Thulesius, telefon 0470-588000

Informationen uppdaterades 16:04 - 25 maj, 2021

4.5 / 5

24 okt, 2016 Linda skrev:

Mail hade varit toppen!

26 jan, 2015 Kajsa skrev:

jag vill att det ska finnas en mailadress till audionomerna så man kan få svar på en enkel fråga utan att behove gå genom telefonkön

Måndag - Torsdag : 08:00 - 16:30
Fredag : 08:00 - 14:30