Öron- näs- halsmottagning Hudiksvall

Om Öron- näs- halsmottagning Hudiksvall

Enheten utreder och behandlar sjukdomar inom öron, näsa och hals. Förutom läkarmottagning har även sjuksköterskor och undersköterskor egna mottagningar.

0650 - 927 40 Växelnummer
Kungsgatan 33,824 43 Hudiksvall - visa på karta
  • Tisdag - Fredag 07:00 - 11:00
Din läkare kan skicka en remiss till oss. Du kan också själv skicka en så kallad egen vårdbegäran. En egen vårdbegäran bedöms på samma sätt av vårdmottagningen som om den vore en remiss från läkare. Men det är viktigt att komma ihåg att en egen vårdbegäran inte betyder att du verkligen har rätt att få specialistvård. Som vårdsökande kan du då istället bli hänvisad till din hälsocentral eller till egenvård. Egen vårdbegäran kan inte göras till alla verksamheter.

Öron- näs- halsmottagning Hudiksvall

4,9

13:05 - 28 nov, 2018 skrev:

Tack för igår mycket bra funkar kanon
MVH
Bengt

10:09 - 09 feb, 2016 skrev:

Träffade en mycket sympatisk och bra läkare som undersökte och förklarade så bra. Enligt kallelsen heter han Waleed Khalid Hasan Al Janabi. Rekommenderas varmt!
(Eftersom jag bara pratade med en person kan jag inte ge omdöme om något annat.)