Geriatrisk mottagning Sundsvall

Om Geriatrisk mottagning Sundsvall

Vår mottagning tar emot patienter för utredning och behandling t.ex. minnesproblem, stroke och Parkinsons sjukdom. På vår dagrehabilitering är den huvudsakliga inriktningen rehabilitering av strokepatienter. Till mottagningen hör även vårt ÄlSa hembesöksteam. ÄlSa= Äldre med sammansatta vårdbehov.Mottagningarna ingår som en del i Länsverksamhet geriatrik, neurologi, rehabilitering.

Sundsvalls Sjukhus, Lasarettsvägen 21 - visa på karta
  • Onsdag - Fredag 09:30 - 12:00