Ortopedkliniken, Västmanlands sjukhus Västerås

Västerås

Vi erbjuder bedömning och operation av så gott som alla ortopediska åkommor. Vi har goda resultat i nationella kvalitetsregister och driver en bred och väl utvecklad verksamhet inom hela det ortopediska området. Vi har mottagnings- och operationsverksamhet i Västerås och Köping. Akuta fall tas emot vid akutmottagningen på Västmanlands sjukhus Västerås. Kliniken har också ett samverkansavtal med Uppsala Akademiska Sjukhus för de få diagnosgrupper som inte kan bli opererade i Västmanland.

Ej angivet Växelnummer
Västmanlands sjukhus, Västerås - visa på karta
Du behöver remiss för besök hos oss. Remissen utfärdas vanligen av din familjeläkare eller så kan du skriva en egenvårdsremiss. Du ska få en tid inom vårdgarantins 90 dagar.
Ortoped

11:31 - 22 maj, 2013 skrev:

Jag är oerhört nöjd med dr Sven Byström och sköterskorna som arbetar på mottagningen i Västerås och Köping!! Jag känner mig alltid välkommen och blir bra bemött! God vård, bra och relevant information, utförliga svar på frågor och ett gott hjärta är utmärkande för ortopedkliniken!! De går att lita på!