BB-mottagningen Värnamo sjukhus

Värnamo sjukhus, Doktorsgatan 5.

BB-mottagningen Värnamo sjukhus

BB-mottagningen är till för er som fått barn och går hem inom 48 timmar efter förlossningen. Barnmorska på BB har kontakt med er per telefon dagligen innan återbesöket. Vi stöttar och ger råd i frågor som rör amning, barnets skötsel och den första tiden med ett nyfött barn, men stöttar också er som föräldrapar i er nya livssituation. Ni kan komma på återbesök till BB-mottagningen i Värnamo. Till vår amningsmottagning är du välkommen att vända dig om du behöver hjälp och stöd med amningen. Du kan få råd via telefon eller få tid för ett besök hos oss. Mottagningen är ett komplement till barnhälsovården. Har du några synpunkter på vården som du vill delge oss är du välkommen att kontakta oss via Kvinnoklinikens mottagnings e-tjänster.

Informationen uppdaterades 17:03 - 20 mar, 2021