Öppet måndag från 08:00

Ungdomsmottagningen Värnamo

Lagmansgatan 2, Värnamo

Ungdomsmottagningen Värnamo

Ungdomsmottagningen är till för tjejer och killar från 13 år till den dag man fyller 22 år. På ungdomsmottagningen kan du få hjälp med många olika saker. Det här är några exempel på sånt mottagningen kan hjälpa dig med. - Frågor om kroppen. - Frågor om sex och skydd mot graviditet och könssjukdomar. - Test för könssjukdomar eller graviditetstest. - Om du mår dåligt och behöver någon att prata med. Alla som jobbar på mottagningen har tystnadsplikt. Har du några synpunkter på vården som du vill delge oss är du välkommen att meddela dessa via våra e-tjänster. Telefon till kurator: 072-1435862.

Informationen uppdaterades 09:24 - 18 feb, 2021

Drop-in-tider