Stressrehabilitering Västerbotten

Om Stressrehabilitering Västerbotten

Stressrehabiliteringen utgör en del av Arbets- och beteendemedicinskt centrum, som arbetar med att förebygga och behandla ohälsa relaterad till arbete, miljö och livsstil.

På stressrehabiliteringen bedömer, behandlar och rehabiliterar vi personer med stressrelaterad psykisk ohälsa, framför allt utmattningssyndrom, med syfte att återställa bästa möjliga hälsa, funktion och arbetsförmåga.

Analysvägen 1 - visa på karta
Remiss krävs från annan vårdgivare eller via Egen vårdbegäran. Mer information finns under länken Remiss och Egen vårdbegäran.
Arbets- och miljömedicin