Hörcentral Umeå

Om Hörcentral Umeå

På Hörcentralen erbjuder vi hjälp för barn och vuxna med hörselnedsättning och/eller tinnitus.

Vi utför hörselmätningar, anpassning av hörapparater och andra tekniska hjälpmedel samt ger råd och stöd.

Har du problem med befintliga hörselhjälpmedel kontaktar du i första hand Teknisk hörselvård Umeå.

Norrlands universitetssjukhus - visa på karta
  • Måndag - Fredag 09:00 - 10:30 återuppringning
För att komma till oss första gången krävs en remiss eller en så kallad egen vårdbegäran. Mer information finns under länken Remiss och Egen vårdbegäran.

Hörcentral Umeå

4,2

09:12 - 18 dec, 2016 skrev:

Mycket proffsig och omtänksam personal.
Bra att få träffa samma personal vid besöken.
Lätt att boka in tid för besök.

11:40 - 02 sep, 2016 skrev:

Telefontiden är kort. Kön är lång så man får inte vänta i telefon. Hur kommer jag i kontakt med tidsbokningen då jag måste ändra en tid.
Varför finns ingen möjlighet via nätet?

3,5

21:17 - 26 jun, 2016 skrev:

Önskar att jag kunde hitta öppettiderna till hörapparatverkstan på hemsidan.