4.17

Hörcentral Umeå

Norrlands universitetssjukhus

Hörcentral Umeå

På Hörcentralen erbjuder vi hjälp för barn och vuxna med hörselnedsättning och/eller tinnitus. Vi utför hörselmätningar, anpassning av hörapparater och andra tekniska hjälpmedel samt ger råd och stöd. Har du problem med befintliga hörselhjälpmedel kontaktar du i första hand Teknisk hörselvård Umeå. Vi finns på Norrlands universitetssjukhus, målpunkt A, våning 8.

Informationen uppdaterades 17:12 - 12 feb, 2021

4.17 / 5

18 dec, 2016 Stefan skrev:

Mycket proffsig och omtänksam personal. Bra att få träffa samma personal vid besöken. Lätt att boka in tid för besök.

2 sep, 2016 Sven skrev:

Telefontiden är kort. Kön är lång så man får inte vänta i telefon. Hur kommer jag i kontakt med tidsbokningen då jag måste ändra en tid. Varför finns ingen möjlighet via nätet?

26 jun, 2016 Per skrev:

Önskar att jag kunde hitta öppettiderna till hörapparatverkstan på hemsidan.