Laboratoriet Vårdcentralen Trosa, Trosa

Om Laboratoriet Vårdcentralen Trosa, Trosa

Öppen mottagning för provtagning. Du behöver inte boka tid. $Anmäl dig i receptionen så får du en nummerlapp $ $Ska du vara fastande inför provtagning ska du inte äte eller dricka (bara ett halvt glas vatten) 12 timmar innan du kommer till oss. Ibland får man inte ta sin medicin innan provtagning. De vanligaste fasteproverna är triglycerider och glukos. $$Är du osäker på om du ska fasta eller om du får ta dina mediciner är du välkommen in till oss på labb och fråga. Om läkaren vill att du ska lämna urinprov kan du hämta provrör hos oss. $$Vi analyserar ett trettiotal prover på labb men många skickas iväg och då tar det lite längre tid att få svar. Provsvaren meddelas av din läkare.

0156 - 535 01 Växelnummer
Tomtaklintgatan 2 - visa på karta