Ungdomsmottagningen Trosa, Trosa

Om Ungdomsmottagningen Trosa, Trosa

På ungdomsmottagningen kan du få hjälp med många olika saker. Det här är några exempel på sådant mottagningen kan hjälpa dig med:$- Frågor om kroppen.$- Frågor om sex och skydd mot graviditeter och könssjukdomar.$- Test för könssjukdomar eller graviditetstest.$- Om du mår dåligt och behöver någon att prata med.$Vi som arbetar här är barnmorskor, kuratorer och läkare och vi har alla tystnadsplikt. Besöken är gratis. Vi är HBTQ-certifierade. Det betyder att all vår personal har utbildats i frågor kring bemötande, normer och likabehandling för att bli bättre på att möte dig, oavsett hur du definierar din sexualitet och identitet.

KRY är en modern vårdgivare med patientens behov i fokus. Hos KRY kan du snabbt få den hjälp du behöver, via video direkt i mobilen. Träffa erfarna läkare, sjuksköterskor och legitimerade psykologer var du än befinner dig, inom bara några minuter – dygnet runt, årets alla dagar. Få hjälp med professionell bedömning och behandling samt recept och sjukintyg eller remiss till vidare vård.

Tomtaklintgatan 2 - visa på karta
Ungdomsmottagning