Geriatrikmottagningen Kalmar

Om Geriatrikmottagningen Kalmar

Vi har geriatrisk mottagning för de mest sjuka äldre. Vi utreder och behandlar sjukdomar som hör till åldrandet.

Till vår minnesmottagning kommer du som har problem med minnet oavsett ålder. Vi ser helst att du har en närstående med vid besöket. Vid besöket sätter vi alltid dig i centrum. Tillsammans med dig och din närstående gör vi en helhetsbedömning av de faktorer som påverkar din hälsa.

Lasarettsvägen 1, Kalmar - visa på karta
Geriatrik