Geriatriska kliniken avdelning 32B Kalmar

Om Geriatriska kliniken avdelning 32B Kalmar

Vi vårdar dig som är äldre och som till exempel har genomgått en amputation, har komplicerade sår eller andra besvär som kräver sjukhusvård.

Vi arbetar i team vilket innebär att du får träffa flera olika yrkeskategorier när du är här. Alla du träffar har god kännedom om ditt tillstånd. Efter ett dygn hos oss finns det en vårdplan som du får skriftligen och kan ha synpunkter på.

Lasarettsvägen 1, Kalmar - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt