Öppet idag från 07:30

Njurmottagningen Kalmar

Hälsogränd 4, Kalmar

Njurmottagningen Kalmar

Till oss kommer du för utredning och behandling om du har en medicinsk njursjukdom, det vill säga en kronisk njursjukdom som drabbar all njurvävnad i kroppen vilket medför att båda njurarna långsamt försämras och blir sjuka. Hit kommer du också för utredning och uppföljning efter en njurdonation eller om du har högt blodtryck. Du kommer också till oss för utredning och behandling om du har vaskulit, det vill säga inflammation i blodkärl, till exempel i njurarnas blodkärl.

Informationen uppdaterades 16:05 - 16 okt, 2020

Logga - Kry