Länssjukhuset i Kalmar

Om Länssjukhuset i Kalmar

Länssjukhuset i Kalmar erbjuder både akutsjukvård och planerad sjukvård av hög kvalitet dygnet runt, året runt. Sjukhuset är bland de främsta i landet när det gäller tillgänglighet, kundnöjdhet och effektivitet. Det innebär bland annat att vi erbjuder korta väntetider till både besök och behandling.

Lasarettsvägen 1, Kalmar - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
Besökstiderna skiljer sig åt mellan olika avdelningar. Hör av dig till respektive avdelning för att ta reda på vad som gäller. Undvik att använda parfym eller ta med doftande blommor när du besöker sjukhuset.