Öppet, idag till 17:30

Täby ungdomsmottagning, Täby

Kanalvägen 15,TÄBY

Täby ungdomsmottagning, Täby

Välkommen till Täby Ungdomsmottagning Vi vänder oss till ungdomar och unga vuxna tom 22 år. Här arbetar barnmorskor, kuratorer och läkare. Till Täby Ungdomsmottagning är du välkommen oavsett var du bor eller vem du är: tjej, kille, transperson eller om du inte vill definiera dig. Här kan du få rådgivning om preventivmedel, göra graviditetstest, testa dig mot könssjukdomar samt få rådgivning kring kropp och sexualitet. Du kan också komma hit och prata med kurator. Det kan gälla till exempel stress, nedstämdhet, sexualitet, relationer, identitet eller något helt annat.

Informationen uppdaterades 09:06 - 18 feb, 2021

Måndag : 08:00 - 16:00